دانلود بازی کامپیوتر و موبایل

دانلود بازی های کامپیوتر همراه دانلود بازی موبایل

دانلود بازی کامپیوتر و موبایل

دانلود بازی های کامپیوتر همراه دانلود بازی موبایل

دانلود بازی کانتر

 درود بر همه ی دوستان 

یکی از دوستان بازی کانتر رو تقاضا کرده بود و این بازی رو به خاطر این دوست عزیز گذاشتم . 

دانلود اخرین نسخه Counter Strike در ادامه مطلب 

 


برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید . 

 installer_counter-strike_1_5_English.exe

نظرات 4 + ارسال نظر
صادق یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.clipdooni.blogsky.com

سلام دوست عزیز

ممنونم که بازی کانتر رو برایم گذاشتی . خیلی دنبالش بودم . خیلی منو خوشحال کردی و از شما بسیار بسیار ممنونم . کارت خیلی درسته . اگر همین طور به کارت ادامه بدی قول میدم تو این کار بزرگ ترین مرجع می شی . بازم ممنونم که این بازی رو برایم گذاشتی . خداحافظ

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه مبارک رمضان

صادق یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ق.ظ http://www.clipdooni.blogsky.com

سلام ىوست عزیز

داشتم فکر می کردم که چه جوری این زحمتت رو جبران کنم . دعوت نامه پرشین گیگ رو می خوای ؟ لطفا ایمیلتو برام بنویس تا برایت دعوت نامه بفرستم . خداحافظ .

gold سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:20 ب.ظ http://101gold.blogsky.com

با سلام
وبلاگ با حالی داری من خیلی حال کردم
تاچند ماه دیگه بازدیدت هم عالی میشه اگه اینجوری ادامه بدی
اگه میخای در امدی هم داشته باشی یه سری یا به وبلاگ من بیا تبلیغات تو وبلاگت بذار درامد ماهیانه داشته باش
با تقدیم احترامات فراوان

حسین پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ب.ظ

بعد از دانلود وقتی روی نصب کلیک میکنی میگه فایل های بازی کامل نیست.ممنون میشم اگه چنتا بازی برام ایمیل کنین.



با تشکر

احتمالا دانلود به طور کامل انجام نشده چون من خودم دارم از این بازی استفاده می کنم متاسفانه وقت ندارم برای شما بازی ایمیل کنم شما می تونید هر بازی که دوست داری بگی تا برات بزارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد